Wednesday, March 9, 2016

PECAH REKOD LAGI DAN LAGI DAN LAGI!!




TAHNIAH buat Smart Tycoon Group di atas pencapaian hampir RM10 juta jualan sebulan di bulan Februari 2016, yang merupakan satu rekod baru, memadamkan rekod sebelumnya, meroket 3 bulan berturut-turut dan menjadikan STG no. 1 di dalam syarikat.
.
Satu permulaan yang cemerlang untuk suku tahun pertama tahun 2016, yang diwar-warkan sebagai satu tahun yang mencabar daripada segi ekonomi. Insyallah dengan ilmu, mentor dan sistem yang betul, teruji dan terbukti, serta strategi yang sentiasa di inovasi, segala cabaran dapat dirempuhi.
.
Pastinya kejayaan ini merupakan kejayaan bersama dan, hasil doa keras dan kerja keras berkumpulan. The real winner is teamwork. Berkat berbisnes berjemaah.
.
Sangat bangga sebab dapat jadi penyumbang kepada jumlah sales STG. Terima kasih kepada semua biz partner yang banyak beri kerjasama dan selalu terkinja2 buat buat dan terus buat.
.
Terima kasih juga kepada semua pengguna setia yang sentiasa mempercayai produk-produk HOT kami sehingga terlajak laris dan 'huru-hara' stok, untuk menambah nilai dan membantu hidup kita semua dengan izin Allah . Luv uols.
.
Kami percaya dengan ‪#‎ProjekSTG‬ yang membawa pendekatan‪#‎TheMagicOfPartTime‬ dan biz secara online berjemaah, akan membawa STG meroket lebih tinggi lagi ke angkasa. Ya Allah, izinkanlah. Segalanya mudah bagi-Mu.
.
PM saya ‪#‎TicerAnna‬ ..jika anda berminat bersama kami di STG big happy family untuk mengubah hidup dan ekonomi keluarga. Hanya part time. Hanya Online. Saya akan coach step by step, A to Z sampai jadi. PM tau.
.
The real winner is teamwork.
.
#ProjekSTG
Train biz skill, teach life skills.

No comments:

Post a Comment

Komen Disini