Tuesday, December 15, 2015

Salam Ceria Sahabat


Belanja 1 selfie petang2 ni..hi3
Ni gambar masa reward anak2 kat Angry Bird Park, JBCC last month..Bukan nak cite pasal angry bird, tapi nak tunjuk muka saya yg yg chomel lote tu..
#SilaAbaikanOrangSebelah..agaga ..jgn muntah plop! ;)

Saya pakai lipstick cozuma #RomancePink mix dengan #SensualTouch..cantik kan?..ahh sendiri puji pun tak pe..janji buatku yakin sepanjang hari..lalala..hiks <3

U all pun boleh lah cuba lipstik kolagen halal ni..best sangat..saya bg harga special, pm eh!
.
Hari ni tak keluar rumah pun, duk buat kerja online jer..
Jap lagi nak jawab pm2 sahabat yg belum habis reply..sorry ya lambat..harap sabar menanti..saya tahu sahabat saya semuanya penyabarrr..kan..Tq Allah!
.
Kerja2 mengepos saya hari ni..org sebelah saya ni yg tolong..kirim kat dia..#AlahDiaAdikSaya #NoHalLah..tq dear. <3

#NotaKehidupanAnnaSurie
#CikguBisnesOnline
#CozumaLipstikKolagenHalal

No comments:

Post a Comment

Komen Disini