Wednesday, June 25, 2014

GANDAKAN PERASAAN ANDA TERHADAP IMPIAN ANDA


Pesan Mentor Norazlin Nordin dalam #SeminarMindaMagnetRezeki...Jika anda inginkan atau impikan sesuatu, GANDAKAN PERASAAN ANDA untuk mendapatkannya supaya ia mudah dicapai.. kalau boleh biar sampai meleleh air liur (macam org mengidam)

contohnya:- Saya nak sangat coach 100 orang CEO PDR-STG dalam#ProjekDuitRayaSTG ni.. selain visualize seolah2 100 orang CEO PDR-STG telahpun berjaya saya coach setiap hari..saya juga gandakan perasaan saya dengan tap energi mentor2 hebat yang buat posting kejayaan mereka dalam PDR-STG ni..bila nampak je posting perkongsian kejayaan..saya ucap la tahniah..i likeee dan duk cakap laa bestnya bestnya bestnya..dalam hati tu sebut la..Ya Allah aku nak juga kejayaan seperti ini 1000x ganda...Aminn
pastu jangan lupa usaha yang istiqomah...

Minda kita ni kan magnet..dia kan tarik apa yang kita selalu fikir, selalu sebut, selalu buat selalu rasa...even apa yg kita selalu tulis di FB ni..sebab tu saya dan kawan2 di STG suka share pencapaian kami di status FB ni...bukan nak berlagak atau bangga diri tapi kami memang suka share apa2 je yg positif...

Jom gandakan perasaan kita terhadap impian kita..(^_^)

#ProjekSTG
Terpaksa Bahagia, Kaya&Berjaya
Tq Allah

No comments:

Post a Comment

Komen Disini