Thursday, April 4, 2013

JOM SERTAI KAMI..JADI USAHAWAN INTERNET BERJAYA!!!


SALAM..SELAMAT PETANG..

RAKYAT DIMINTA MANFAAT INTERNET JANA PENDAPATAN~Saranan Perdana Menteri 

Salam..so apa tunggu lagi..kpd surirumah2 yg sibuk dgn anak2...anda boleh luangkan masa utk berbisnes secara online. 
Disamping melihat anak membesar di depan mata anda boleh jana pendapatan utk membantu suami...klik2..sharing2 je...money is coming in...♥
Nak bisnes apa? Buatlah bisnes yg MENAMBAH NILAI ANG LAIN, mcm yg saya buat ni...drp bisnes ni anda boleh bantu mrk2 yg ingin cantik dan mereka yg sakit di luar sana utk kembali pulih dan juga bantu memulihkan kembali keadaan kewangan mrk yg dah "santak"...so rebut peluang ....ANDA BUAT ANDA DAPAT!!
Nak bisnes online pun ada tekniknya...nak tau camne boleh PM/Call saya 0167966598

KAMI DI "SMART TYCOON GROUP" ADA MENYEDIAKAN SATU PLATFORM UNTUK ANDA BERMULA DAN AKAN DI LATIH SAMPAI JADI...JANJI "KATA NAK" DAN "BERTINDAK"..SERTAI KAMI...KAMI AKAN BANTU...♥

MELALUI SEMINAR i-BEST -Seminar Basic Entepreneur Smart Training (BEST)...dlm BEST ni kami bukan shja share teknik bgmana utk hebat menjual sampai melleleh air liur orang nak barang time tu jugak tapi juga cara nak patah balik modal dlm masa 2jam-30hari dan mentor share juga teknik bagaimana nak jadikan RM3000 kpd RM13K @ kpd 30K @ kpd 300K @ beberapa sahaja yg anda mahukan setahun) ..juga internet marketing inspired by pakar internet marketing dunia, Alex Mandossian - takat nak dapat balik modal ni, takyah keluar rumah pun boleh!! Just manfaatkan internet yang sudah ada dirumah...MEMANG BESTTT!!!! 

i-BEST~Siri ke-2 tahun 2013;
Di Johor Bahru ~7 April 2013 (Dewan Usahawan STG, Skudai Indah)
Di Kuala Lumpur~12 Mei 2013 (Pusat Rawatan Impian, Kajang)
8.30pg hingga 5.30ptg (include breakfast, Lunch and tea break)

JOM SERTAI KAMI DI STG dan MENDAFTAR SEBAGAI PESERTA i-BEST SEKARANG!!!! YURAN SANGAT RENDAH DAN MAMPU!!! FAST ACTION, FAST RESULT!!! TEMPAT SANGAT TERHAD!!!!


No comments:

Post a Comment

Komen Disini