Tuesday, January 15, 2013

SELAMAT MALAM SAHABAT

Sekarang tepat pukul 1.55 AM.. Masa untuk melelapkan mata (tidur). Sebelum tidur pun kita kena ingat Allah SWT. Saya nak ingatkan sebelum tidur jangan lupa maafkan semua orang.
Maafkan saya... Maafkan saya...
Terima kasih bnyk2 kepada sahabat semua yg suka baca apa yang saya kongsikan di wall saya, dan beri comments & like..
I luv u all!!! ♥♥♥

Kepada yg sebaliknya, sy mohon seribu kemaafan...
Saya suka berkongsi secara online melaui oersoanl fb,fanpage n blog.. Chatting2 money coming in!!! hehehe masyukkk :)

Maybe ada yg terbaca promosi produk,
testimoni produk, online marketing,peluang bisnes,
bonus & all my activities..!! ;-)
Kalau suka teruskan membaca, kalau tak suker.. Harap biarkan saja..
Saya sekadar berkongsi...doa kan semoga saya kaya dan berjaya.. :)

Tapi saya nak pesan...Manfaatkannya selagi ada yg boleh digunakan utk tambah nilai pd diri sendiri juga kepada org lain...

The more u give, the more u get.. In Shaa Allah ..Amin.

Sharing is caring!!
Dan Jangan Lupa Baca Doa Tidur ya..SELAMAT MALAM SAHABAT



Ohh my bio velocity sleepmate...
engkau membuat tidur ku lebih lena...tidur bagai2 diurut2...
Untuk lebih cantik berseri, minum dulu 1sachet bbplus...sapu plak bio ever untuk lebih sihat,cantik,perawan.....

Barulah boleh tidur ngan lena....
Jap..jap...kat mana shopping best ya???
Haaa Shanghai...VVIP trip..percuma...layanan istimewa...syurga membeli belah.....
Jom semua kita mimpi pergi Shanghai....semoga mimpi ini menjadi kenyataan....
Izinkan,Aturkan dan Permudahkanlah Ya Allah...
Tq Allah..Sesungguhnya tiada had batas kekuasaan Mu Ya Rab...♥

No comments:

Post a Comment

Komen Disini